Softver za pozivni centar treba pomno birati

Već smo i u našim prijašnjim savjetima govorili o tome kako je za pozivni centar bitan softver koji ćete odabrati. A kako odabrati prikladan softver za vaš pozivni centar – gledajte YouTube videozapise.

YouTube videozapisi izvrstan su način da vidite kako svaki softver radi u stvarnom vremenu. Pogledajte vodiče koje je objavio svaki dobavljač softvera kao i recenzije neovisnih YouTubera. To će vam dati ideju o tome kako korisničko sučelje izgleda i je li softver jednostavan za korištenje.

Softver za pozivni centar treba pomno birati

Isto tako, pitajte svoje kolege na profesionalnim Facebook grupama, LinkedInu, Quori ili Product Huntu. Pitati druge za njihovo mišljenje o softveru za pozivni centar također je odličan način da utvrdite koji vam softver odgovara. Drugi profesionalni trgovci, predstavnici korisničke službe i prodajni predstavnici isprobali su softver za pozivni centar i mogu vam pomoći eliminirati alate koji izgledaju dobro, ali ne isporučuju rezultate kada je u pitanju funkcionalnost.

Ako ste ikako u mogućnosti, zatražite čak i besplatnu probu te isprobajte značajke, tako čete najbolje znati sami procijeniti da li je za vaš pozivni centar baš taj softver prikladan.

Nakon što ste obavili svoje istraživanje i suzili izbor na nekoliko softvera koji izgledaju obećavajuće, vrijeme je da zatražite besplatnu probnu verziju svakog softvera koji vam se sviđa. Za to vrijeme trebali biste testirati što više funkcija i integracija kako biste bili sigurni da softver radi i zadovoljava vaše standarde.

Po potrebi također i zatražite produženje probnog razdoblja za svoj pozivni centar jer treba istražiti sve detalje softvera. Ako besplatno probno razdoblje nije dovoljno dugo da isprobate sve značajke i odlučite se o softveru, zatražite produljenje besplatnog probnog razdoblja. Većina dobavljača softvera za vaš pozivni centar rado će vam produljiti probno razdoblje u nadi da će vas na kraju ipak uspjeti pretvoriti u klijenta koji plaća. A tko kaže da neće biti upravo tako?